aj aj aj

Fuck vad jag har ont i mina fötter. Testa att springa 12 timmar non-stop.
Skrev ju innan att vi skulle måla staket, när vi kom till jobbet så hade smartassen kommit på att det nog inte var så praktiskt, då folk nog skulle gå in i det och att det inte var prio 1...Nähä!
Så slutade med att jag och Lotto roddade hela eftermiddagen inför Dilba.
Vilken i princip innebär ut med alla bord, ut med alla stolar, ut med bänkar.
"Nä vi har ångrat oss så kan det inte stå, ni får ändra"
Flytta alla stolar och bord igen...har typ fem miljoner blåmärken på mina smalben för jag slått i så mkt...
Men var kul idag, jäklar vad det var att göra. Hade ju kameran med och skulle fota, jag hann inte ens gå på toa när väl allt körde igång - så nej några foton var det inte ens att tänka på. Tyvärr :(

Nu imorse när jag vaknade hade jag så ont i ryggen. Den är trasig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0