familjesöndag

Idag är det familjesöndag på Magazinet. Vilket innebär att det startar 14.00, jag är så glad att vi inte behövde komma in tidigare utan börjar 16.00 som vanligt. 
Det är supergulligt med alla barnen, leka fiskedamm, ansiktsmålning och ponnyridning. MEN vet inte riktigt hur jag ska formulera mig utan att låta blåst, det är lixom för mkt ungar där som springer omkring överallt och frågar dumma frågor.
Jag orkar inte!
Igår kom jag ut på uteserveringen och ser lilla T stå och klä av sig. Jag skrattade och frågade om han inte skulle klä på sig igen, då man sitter där ute och äter. Han svarade då att han precis kissat på sig...
Precis då kom hans faster som tar honom i handen för att gå och tvätta av honom och klä på honom nya kläder.
Han ställer sig då och stretar emot och frågar var han ska göra av snoppen medan de går....
Hahaha, de är så sköna.
Jag gillar barn och har ju de senaste åren "inbillat"(?) mig att min biologiska klocka tickar. Men tro mig den har fetstannat nu!
Barnen försör lixom min ordning. Har jag stått och kämpat att glasen ska stå i viss ordning, torkat av, fyllt på med sugrör, godis och nötter. Sen kommer de där små vildbattingarna och det ser ut som kriget på bokstavligen talat 1 minut.

Ansiktsmålning från förra söndagen, de är ju så söta att man dör lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0