korvfamiljen

Jag bor hos en korvfamilj. Inte mig emot. Jag gillar faktiskt korv har jag kommit på. När jag var yngre ja typ sådär tonåring ni vet den perioden då man alltid skulle vara så förbannat speciell, under den perioden så sa jag att jag inte gillade korv. Det var ju faktiskt gjort av tarmar och gammalt snusk som bara var nermalet.
Nu? I don't give a shit vad det är gjort av, det är gott!
Samma tycker Lotto med familj. Det är cabanoz, chorizo, falukorv och wienerkorv som stöndigt finns i kylen.
Enkelt och gott, stek några korvar och ät med endast stark senap. Bästa!
Eller gör som Lotto och stek dem inte alls utan ät de precis som de är, bästa korven att göra det med är utan tvekan wienerkorven.
Minns ni när man var liten och stod i delikatessn, jag stod där enbart och hängde för att få en prinskorv. Det var höjdpunkten på ica.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag börjar nu undra om det verkligen är min Johanna som är på Gotland? Korv ha ha . Vilket gnäll om korv förr. Mycket förändras tydligen på Gotland. Förändringens ö. Sim sala bim o Johanna blir en annan Johanna...ha,ha <3

2011-07-14 @ 17:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0