onsdag

Det är seriöst svårt att inte skriva nått om vädret då nästan allting kretsar kring väder och man är beroende av sol och varma dagar för att hitta på något.
Idag sken faktiskt solen någorlunda och vi är lediga så vi packade in oss i bilen ganska snabbt och begav oss mot Ljugarn som ligger på andra sidan ön. Tar typ en timme och köra dit. Tror ni solen sken när vi var framme vid stranden? Nej! Tror ni det var varmt och skönt? Nej! Det blåste och var svinkallt.
Snacka om två bittra brudar som hoppade in i bilen igen.
Gaaarrrgh! Så jäkla irriterande. Kom tillbaka till Tofta och guess what jo då skiner solen...I max trettio minuter sen går den i moln och det har nu fortsatt vara konstant molnigt.
Jag blir bitter på den svenska sommaren! Detta får mig ännu mer att längta efter svettiga dagar i Alanya eller ja egentligen spelar ingen roll var jag är bara jag är garanterad sol.
Så idag har jag tillbringat eftermiddagen med att prata med Linnet, den enda brud som förstår vikten i bloggvärlden samt läst och läst. Är nu helt fast i boken, jag bloggade ju tidigare om "trasig" och skrev att den inte gick att läsa tar tillbaka det, den ÄR skrämmande och helt galet sjuk men väldigt läsvärd.


Ja här har ni Gotland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0