seg

Oj vad jag har varit seg idag. Saknar ens forna tider då man pallade detta tryck non-stop.
Var ju på Gute igår och såg Hoffmaestro. Åhh, vad de är bra! Dock var det väl hoffmaestro som var det enda som var bra med Gute...Man kände sig ju nästan som en kärring, var lätt 7 år äldre en majoriteten som var där.
Upptäckte även igår min första avsky någonsin mot stockholmare. No offence sthlmspolare, er gillar jag.
Meen dessa bratiga schteekiga kids som tror de äger Gotland får mig att spy. Det är ingen som bryr sig om ni vaskar 10 champange med pappas platinakort.
Nej ska återgå till min bok nu, återkommer imorgon.


Gårdagens outfit. (Fråga inte vad det är jag har på benet, för jag vet inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0