sliten tjej

Fy fan vad jag är trött och bakis.
Jobbade 2timmar igår sen sa dem till mig att hoppa upp på barstolen och testa drinkar ist...
Haha, sagt och gjort jag testade allt från appletini till fidel castro. Sen spårade vi totalt och jag sprang och hämtade mixern och vi körde igång med mjölkdrinkar och glassdrinkar.
Japp, så har jag det på min arbetsplats, jobbigt va! Lotten drog ju nitlotten och fick köra...moahaha. kör ju varannan gång. Så igår var jag packad runt 20 på kvällen...Illa! Men drog hem ställde mig i en kalldusch och svirade om till partydressen! Men nästa gång ska jag inte börja dricka redan runt 18, kvällen igår är suddig och jag mår som jag förtjänar! Men vad säger man när ens chef beordrar en till att smaka drinkar ;)
Idag är det familjesöndag = en miljon ungar.
Ska ställa mig i duschen och ta en jäkla massa ipren nu, annars kommer jag aldrig palla.
Hörs!
Vad händer i världen, terrorattentat i Norge och idag läste jag att även Amy Winehouse numera ingår i 27 club.
Galet galet...
cosmo och fidel castro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0