trötter

Idag steg jag upp 7. Fuck vad jag är trött!
Jag är inte van att gå upp såhär tidigt. Jag och Lotto har ju helt olika sömnrutiner. Hon går gärna och lägger sig innan 12 typ runt 23, hallå vilken 26-åring gör det? Jag är inte trött då, inte ens i närheten. Sen kan det ju också bero på att jag alltid haft jobb med start klockan 09.00 eller tom 09.30 om man hade tur. Med andra ord jag behöver inte sova då!
Men detta resulterar i att jag oftast ligger och tjattrar och Lotto försöker sova...Normalt sett så somnar jag runt en 2-tiden och går upp runt 9. Passar mit utmärkt men tönt lotto måste tydligen ha hundra sovtimmar.
Hur som helst så har jag tillbringat denna morgon i väntrummet, i väntan på att få p-piller utskrivet. Först var jag där runt 8, skulle komma tillbaka runt 9. Gick och käkade frulle kom tillbaka runt 9 och väntade i 45 minuter. För att gå in svara på lite frågor, ta blodtrycket och sedan var det klart. FEM minuter tog det, men all väntan innan spyr jag på. Saknar utomlands nått enormt när det gäller apotek och vad som är receptfritt och inte. Jag röstar på en lite mer liberal syn när det gäller medikament. Typ som Thailand hade väl vatt nice?!
Helt ärligt missbrukar fler Thailändare olika sorters mediciner än vad svennebanan gör?
Tror inte det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0