Fårö i bilder

Åhh, vilken härlig dag vi har haft idag. Vatt till Fårö och kollat på raukar, mina förväntningar var skyhöga. Don't ask me why...En rauk är ju bara en tråkig sten lixom...
Jaja, efter vi kollat raukar så for vi vidare mot playan och bättrade på brännan.
Stannade en familj brevid mig och barnen pekade på mig förundrat och frågade mamman varför jag solade...
Haha, how cute. Dessutom är jag inte i närheten av hur brun läs svart jag kan bli ;)


På väg mot Fårö, var grymt mkt bilar. Framför oss i kön stod Ann Söderlund...Lotto tyckte det var mäkta intressant, jag visste inte ens vem det var. Tror ni inte hon var tvungen att googla det då enbart för att visa mig vem det var...

Lotten på båten över till Fårö. Hon tyckte det var lute läskigt så hon höll hårt i relingen.


Ja som sagt, sten sten och åter sten...


Vi träffade även på Frank. Efter vi pratat lite med Frank drog vi vidare mot PLAYAN! Var super nice och säkert 22 grader i havet och för svennebananlandet så är det ju faktiskt riktigt bra.



Lotto bytade om i bilen och jag tog massor av egokort.
Ja det var denna torsdag. Imorgon är det back to Hablingbo och förberedda inför Dilba som kommer på lördag :)




Kommentarer
Postat av: Linnet

Men chilli, haru blivit skinny bitch på äldre dar?! Tummen upp iaf!

2011-07-07 @ 23:53:11
URL: http://linneaeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0