Första doppet på 4 år


Idag tog jag mitt första dopp i Sverige på över 4 år! Det var svinkallt, men va fan har man inte badat i Sverige på över 4 år så skiter man i det. Eller ja kallt och kallt men det var ju inte direkt nån medelhavstemperatur.
Även ikväll blev det en liten kvällspromenad, älskar verkligen skymmning! Är ju fortfarande ljust yte 22.30 galet!
Dock så promenerar jag och Lotto cyklar endast för att hon går så jävla långsamt. Vi är ungefär som haren och sköldpaddan när vi är ute och promenerar...Jag föredrar att hon cyklar så jag kan gå i min takt och hon slipper mitt eviga tjat om att "gå snabbare!"











Kommentarer
Postat av: mamma

Så härligt att läsa om dina fantastika naturupplevelser på Gotland. Verkar som du upptäckt en helt ny värld. Och så fina bilder du lägger in. Johanna: såååå härligt. Jag behöver inte skriva njut för det verkar du redan göra. Kram

2011-06-30 @ 19:41:38
Postat av: mamma

Så härligt att läsa om dina fantastika naturupplevelser på Gotland. Verkar som du upptäckt en helt ny värld. Och så fina bilder du lägger in. Johanna: såååå härligt. Jag behöver inte skriva njut för det verkar du redan göra. Kram

2011-06-30 @ 19:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0