midsommar på gotland

Glad midsommar allesammans!
Min första svenska midsommar på 4 år :) So far har jag inte sett en ända midsommarstång däremot har jag haft roadtrip med Lotto som visat mig runt lite på ön.



Lotten gör sig redo för vår lilla roadtrip! Liten sneapeak i vår stuga,
eller ja bäddsoffan...min är den högra för den intresserad ^^




Jag och Lotten på Högklint. En fin utsiktsplats, fast allt jag kommer
ihåg om högklint som lotten berättade var att folk hade hoppat därifrån.
Ja man väljer ju det intressanta som man vill minnas...

Japp, här står jag vid muren :)

Nere i Visbyhamn


Lunchtime!

Promenix genom Visby


Ikväll blir det bara chill, är fortfarande ganska trött efter gårdagen. Gick ju upp klockan 4 igår för att skjutsa kompisar till flygis, var tillbaka runt en 6-tiden och kunde inte somna om. Somnade kanske en timme framför tv:n sen var det dags och packa och bege sig mot ön, och idag satte vi klockan på 9 för att komma upp och ta oss runder och se lite. Så ja är lite trött idag. Men imorgon så jäklar då kör vi! Tydligen går man ut på midsommardagen(?) är det bara så här eller har det ändrats på mina 4 år utomlands. Jaja, whatever imorgon kör vi iaf!
Hörs sen!

Önskar er alla en underbar midsommar!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad mysigt ni kommer få det! Vilken fin väska Lotto har (den bruna) vart kommer den ifrån?

2011-06-24 @ 18:09:54
URL: http://volleybollfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0