packa

Fy farao vad jag har varit duktig idag. Jag fungerar utan tvekan bäst under stress!
Idag har jag fixat packningen hemma hos mina föräldrar gått igenom vad jag ska ha med mig och lämna kvar inför Gotland. Sen har jag ringt alla samtal som jag bara gått och dratt ut på till arbetsförmedlingen och avanmält mig, till alfakassan och kollat av lite med kassakort osv, ringt och fixat med min resväska som gått sönder för att kirra en ny. Allt har bara rullat på, sånt gillas! Ett sista samtal imorgon bara och det är p-piller som ska fixas.
Men det borde väl inte vara så svårt, måste väl inte gå på undersökning vart jäkla år, hur mkt kan ändras lixom..
Nu ska jag hem till Jenny och packa ihop det sista.  
Vi hörs när jag är framme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0