utflykt

Måndag, dags att sluta slappa framför Game of Thrones och äta chirre. Dags att göra lite stuff och se lite mer av ön. Så sagt och gjort efter frullen tog vi oss in mot Visby. En sak jag kommit på att jag tycker är att det är långt ttill allting här. Vet inte riktigt vad jag syftar på, men Malmö är ganska litet och även på päronen bor utanför Malmö så tar det inte längre än 10 minuter så är man framme. Men här är det skog och skog och landsväg så långt ögat kan nå ibland, tror det ger en känsla av att allt är längre bort...elle
 Min resväska hade ju gått sönder på nedresan till Ista, glömde att göra PIR-rapport så tog det på hemresan ist. Tips till er alla, sluta vara så ärliga och gör rapporten när ni kommer på det kvittar om det är rätt resa lr ej.
Anyway, lämnade in väskan på nån väskaffär och inväntar nu en ny. Cok guzel!
Därefter blev det lite shopping, är på jakt efter en fin stråhatt och ett par jeansshorts som visar innerfickorna, hittade jag detta? Nope! Men men spara på paran är ju oxå trevligt.
Vi åkte iväg mot Ekstakusten ist och lunchade. Trevligt värre, mysigt naturområde. 
Ica här har ju världens bästa grej, en egen salladsbuffe som man plockar ihop själv. Massor godsaker, aldrig sett i Malmö, så Malmös alla Ica fix it! Kostade 49 spänn när jag plockat klart. Klockrent ju!


Kolla vilka mumsiga sallader vi plockade ihop. Kräftstjärtar, ruccola, bönor, oliver, avocado, mozarella = Mums!

Lotten tittar på lilla Karlsö! Jisses vad det är många nya namn att lära sig. Konsigt nog vill inte Gotländska namn fastna, tror jag frågade tio gånger vad ön hette...



Haha, skulle göra den obligatoriska hoppbilden! Gick ju sådär

Hihi, denna gick lite bättre :)

<3




Ja, det var denna måndag. En mysig sådan.



Kommentarer
Postat av: Teresia

Såg väldigt mysigt ut du!^^

2011-06-27 @ 22:24:22
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0