välkommen


Seriöst idag går allting väldigt långsamt! Det enda produktiva som hänt idag är att jag packat upp min resväska. Lottos föräldrar är hur söta som helst och ordnar verkligen till mig! Idag fick jag en byrå att lägga mina kläder i som jag och Lotto kånkade nerför trappen! Nu har jag en byrå! Första gången jag får lufta mina kläder från resväskan på lite mer än 2 månader. Sjukt när man tänker efter!



Här har vi lilla stugan jag bor i =)

SATC ofc! Lägg märke till den vita byrån, jag är mkt tacksam för den!

Lotten är osminkad och vägrar visa sig

Man kan nästan tro att jag fotat med vidvinkelobjektiv, ser ju nästan stort ut. Det är det inte, tvärtom trångt men ack så koseligt!


Kommentarer
Postat av: Linnet

Koooooooos! Jag har inte heller gjort nå vettigt idag, förutom att kolla på SATC. Vilken säsong kollde ni på ? =)

2011-06-25 @ 19:22:23
URL: http://linneaeg.blogg.se/
Postat av: mamma

Så gulligt du bor:))

2011-06-25 @ 21:22:58
Postat av: mamma

Och Tänk att bli sååååå glad för en byrå. Helt fantastiskt att kunna uppskatta de små tingen<3

2011-06-25 @ 21:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0