00:37

Jag blir alltid lika förvånad när jag upptäcker att det faktiskt är någon som läser denna relativt döda och stundtalstråkiga blogg...
Gissa om jag blev förvånad när bästa lunarpuzz gav mig tips på bloggar, hurra!
Var på¨ansiktsbehandling idag med Jenny, stoor skillnad hur man behandlar huden i Sverige jämfört med Thailand...Haha här ångas man i typ minst 15 minuter för att öppna upp porerna i Thailand så känns det mest som en liten vindpust av ånga sen jävlar sätter de igång att klämma porer. Säker inte alls bra för hyn men jäklar vilka resultat det blir :) Tänk att det hade kunnat vara jag, om jag slutfört utbildningen vill säga...Oh well, jag gråter inte över att jag ej är hudterapeut.
Var även och kollade kakel och kran till Jennys kök som hon håller på att renovera. Jisses vad de är boring, seriöst en kran till vasken i köket hur intressant kan det bli, snark! Till och med Jenny vars kök det rör sig tröttnade efter cirka 1 minut. Det är något med miljön på såna trista varuhus, Bauhaus, Hornbach, K-rauta u name it. Det är något med de fula byggställningarna grejerna står på och det oattraktiva betonggolvet som får mig att tappa intresset.
Nej nu ska jag kolla vänner och skratta åt Ross, jag älskar Ross! Dör lite när han blir spraytanned!
Hadi Gurr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0