Greetings from Thailand and Dubai

Hej hej!
Nu har jag äntligen kommit fram till Dubai. Det känns så skönt att anlända till hotellet i Dubai. Det luktar inte sådär hög luftfuktighet som det alltid gör i thai. Samt att det är ljudisolerat här!

Igår var första kvällen som jag inte hade huvudvärk, de tidigare slingorna har jag mest velat dö första kvällen pga migrän. Antar att no sleep och åldern(?) säger sitt. Men igår så mådde jag prima, hade knapprat Ipren i förebyggande syfte hela dan :) så slutade med att vi dansade loss på grabbarna grus. No more säger jag bara. Inte my cup of Tea.. Men hade jävligt kul med vår lilla gäng :)

Lite bilder från Thailand, min nya bikini och Dubai :)
Imorrn blir det träna, poolen och utgång. Pepp pepp pepp är jag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0