Lite shopping

Lite smått och gott blev det allt. Ett par supersöta minishorts à la yohi, älskar fickorna! Typ 150 SEK inne på forever 21 <3
Sen visste jag väl redan innan att jag knappast skulle komma ut tomhänt från victorias secret. När det gäller underkläder är det verkligen inget speciellt, i alla fall inte i Dubai :(
Men bodysplash och lotions finns det gott om! Kunde inte bestämma mig så blev ett multipack för samma pris, 130 SEK typ! Hur ska man då kunna motstå? Jag har då ingen karaktär för det.
Imorrn är det dags att flyga mot Gbg på kvällen, så blir till att sova på hotell och sen taxi hem på onsdag! Så på onsdag eftermiddag lär jag vara i Malmö :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0