livet utan en smartphone

är inte alls särskilt spännande må jag säga. Jag trodde inte jag skulle fastna i smartphone träsket men det har jag gjort. Seriöst hela ens liv ligger där ju. Idag stod jag utanför kontoret och kunde inte komma in, för koden var sparad i mobilen...Jag kan inte gå in och kolla mitt schema för jag behöver en app som ger mig ett nytt engångslösenord. Hela min träningsdagbok har försvunnit såg jag nu på dumbbell.se...Jag kommer resigna på WF och ja åhhh jag är bara ledsen i ögat. 
Lite sådär småkomiskt att jag klagade över för lite partydrama i mitt liv och att jag var boring vuxen nuförtiden också baam säger det bara så hände massa grejer jag inte alls tyckte var så trevligt.
Aja, hoppas drulleförsäkringen täcker detta jag behöver en ny mobil NUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0