sociala medier

Tillbringat söndagseftermiddagen med att kolla igenom gamla "inboxar" i diverse sociala nätverk man är medlem i.
Uppenbarligen fanns det 3 personer som haft enormt inflytande på mig och mitt liv. Är det inte märkligt hur snabbt man glömmer.
Jag hittade mail som enbart var kärleksförklaringar mellan mig och en viss holländare. Hade helt glömt bort hur mycket jag faktiskt älskade den personen. Hur jävla stört kul vi hade och att det aldrig en endaste sekund blev tråkigt i hans närvaro.
Sen har vi min eviga "strumpkompis". En person jag delat upplevelser med som bara han förstår. En person som betyder så jävla mycket för mig som jag tänker på nästan var dag, fast det var flera år sen vi sågs.
Sist var där alldeles för många och obegripliga mail från en sthlmare. Mail jag knappt pallade läsa för värre ältande fram och tillbaka var längesen jag läste. Hur kär jag var men inte kunde säga det till honom, jag tycker det lyser igenom mailen. Knäpp på hur både han och jag var på den tiden. Men det var för 6 år sen och vi har fortfarande kontakt även om sista mailet slutade med "hör aldrig mer av dig".
Hahah, vad skulle man göra utan dessa sociala medier? Man skulle ju tappa kontakt med hur många som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0