Söndag

...och jag sitter och kollar på The big bang theory. Jag älskar Sheldon, alla borde ha en Sheldon i sin vänskapskrets. Någon som man kan bli komplett galen på.
Vad händer egentligen? Ja inte mycket, jag jobbar nästan ingenting atm utan har mest stb...Men men jag klagar inte. Jag är i Malmö ganska mycket och då är jag glad, även om man inte blir rik på det...Oh well.
Senaste veckan har jag varit hemma i Malmö. Tränat dagligen och det har gått awesome, förutom att nu har mitt knä börjat säga till. Hade ju tid till sjukgymnasten klockan 9, haha vad tror ni händer. Givetvis försover jag mig. Men jag har tur för sjukgymnasten är hemma för vård av sjukt barn. Haha. Ibland har man bara tur! Men det är faktiskt tröttsamt att ens kropp ska bete sig som om den är 78...
Klippt mig, mina blonda slingor är borta och inga slitna hårtoppar. Det känns fräscht och jag känner mig ovan. Jag gillar rufsigt och slitet hår. Den ovårdade looken, när ska jag bli tillräckligt gammal för att skippa den? Exempel, ni som har liiite koll på x factor us vet att där finns en dude vid namn vino alan, seriöst är det bara jag eller är han lite het?
Samt att det händer spännande grejer nästa vecka.
Och just ja, ska ju till Sthlm och se SHM också och träffa bästa människorna! Åhh det här blir bra.

 

In action på larsson & lange, jag funderar på lugg nu...Vad tror ni om det?

Om mindre än 1 vecka!!! Whopp whopp! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0