benhinneinflammation?

Då jag äntligen hittat en träningsform som passar mig, powerwalk och bodybalance så ska det givetvis vara nått som sätter käppar i hjulen för detta. Jag får kramp, sån jävla skitkramp rent ut sagt i mina vader. Googlat lite vad det kan vara och får upp "benhinneinflammation". Låter ju sådär spännande. Gått och dragit på det hur länge som helst och trott att det ge efter av sig själv. Jag är en sån som gärna löser mina egna problem. Men har nu insett att det funkar inte. Så mina powerwalks har jag lagt på hyllan i några dagar och enligt sjuksköterskan jag pratade med borde jag göra det i minst en månad? Say what?! Aja har iallafall bokat tid till en sjukgymnast i mitten på november. Kul att mina 2 lediga dagar i Malmö kantras av besök hos frissan, gyn och en sjukgymnast. Så går det när man vägrar göra sina ärenden i en annan och främmande stad. Jag gillar inte när jag inte känner mig hemma, det värsta jag vet är att uppträda som en turist. Jag skäms till och med att gå med en karta och visa allmänheten att jag inte kan. Har ingen som helst rimlig förklaring till varför, mer än att jag är konstig kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0